Často kladené otázky k taxi službě
Otázka č. 1: Skutečně platí vše, co zde na stránkách uvádíte?
Odpověď: Ano, je tomu tak, naše nabídka je naprosto aktuální.
Otázka č. 2: Jakou mám jistotu, že objednané taxi skutečně dorazí?
Odpověď: Nejpozději 60 minut od Vaší objednávky taxi (v pracovní době našeho dispečinku každý den včetně sobot, nedělí a svátků mezi od 9:00 do 22:00) obdržíte potvrzení objednávky formou sms. A jakmile tuto sms obdržíte, objednávka je již zanesená v našem interním informačním systému, takže je vyloučeno, že by se ztratila.
Otázka č. 3: Objednala jsem si taxi na ráno a bojím se, že třeba řidič zaspí a auto nedojede. Co pak?
Odpověď: To se nemůže stát. Nejpozději 30 minut před přistavením obdržíte přímo od řidiče SMS zprávu, že je již na cestě. Pokud by Vám řidič z jakéhokoli důvodu řidič SMS zprávu neposlal, spustí se na našem dispečinku poplach, a okamžitě Vám pošleme jiné vozidlo.
Otázka č. 4: Jak dlouho trvá cesta z adresy XY na letiště?
Odpověď: Tuto informaci, stejně jako my, nejlépe zjistíte z libovolného plánovače cest. Doporučujeme mapy.cz. Doporučujeme přidat dostatečnou rezervu pro případ nečekaných dopravních komplikací.
Otázka č. 5: Kolik bude přeprava stát?
Odpověď: Tuto informaci nejlépe zjistíte z našeho ceníku. Skládá se ze základní ceny za samotnou přepravu, kterou uvádíme v ceníku, pak z příplatku 40 Kč za vjezd na letiště, a pak z případných příplatků za nadstandardní služby, pokud je budete potřebovat. Seznam těch příplatků zobrazíte kliknutím sem.
Otázka č. 6: Lze objednat odvoz z nádraží na letiště, aniž by bylo nutné platit čekací dobu v případě zpoždění vlaku nebo autobusu?
Odpověď: Ano, je to možné. V takovém případě jako adresu přistavení uveďte, prosím, pouze název nádraží (například Praha, Hlavní nádraží). Jako čas přistavení vozu uveďte, prosím, čas cca 5-10 minut po příjezdu Vašeho spoje dle jízdního řádu. A teď to hlavní, do poznámky, uveďte, prosím, přesný čas příjezdu spoje dle jízdenky (např. 22:42) a číslo spoje (např. R897 nebo SC512 pro spoje Českých drah, např. RJ1042 pro spoje RegioJet, např. LE1254 pro spoje LeoExpress. Uvedená čísla spojů jsou pouze příklady, Vaše konkrétní číslo spoje naleznete na Vaší jízdence). Řidič si pak podle Vámi uvedených údajů zjistí případné zpoždění spoje a bude Vás včas očekávat. Čekací doba v případě zpoždění spoje se neplatí. Řidič Vám také sdělí přesné místo vyzvednutí, abyste se snadno našli, a v čase jízdy na něj budete mít přímý telefonický kontakt.
Otázka č. 7: Jak mám postupovat, pokud objednávám přepravu pro někoho jiného?
Odpověď: V tom případě, prosím, určitě uveďte jako hlavní jméno a telefonní číslo VAŠE vlastní údaje, a případné jméno a telefon cestujícího uveďte až do poznámky. Je to tak proto, abychom Vás mohli kontaktovat kvůli potvrzení objednávky.
Otázka č. 8: Za jízdu potřebuji daňový doklad, jak jej lze získat?
Odpověď: Účetní doklad Vám na požádání vystaví řidič. Pokud se tak z jakéhokoli důvodu nestane, nemusíte nic platit a jízdu máte zdarma. Zpětné vystavení dokladu bohužel není možné.
Otázka č. 9: Jak lze platit?
Odpověď: Hotově v českých korunách nebo eurech, nebo na fakturu předem.
Otázka č. 10: Jaké nejčastější problémy nastávají při objednávání Vašich služeb?
Odpověď: Jsou to následující situace:
1. Překlep v telefonním čísle. Proto prosíme o důkladnou kontrolu Vámi zadaného čísla, jinak se s Vámi nebudeme moci spojit.
2. Neobdržení reakce na Vaši objednávku, přestože už uplynula doba 60 minut od jejího zadání. Tato situace může mít několik příčin. Například již zmíněný překlep v telefonním čísle, nebo jste použili zahraniční telefonní číslo a nepodařilo se Vám SMSku doručit, případně je Váš telefon vypnutý nebo mimo signál (například v zahraničí). Ve zcela výjimečných případech se může také stát, že nám vyřízení objednávky trvá o něco déle, než zmiňovaných 60 minut (to se může stát například v případě, že na Vámi požadovaný termín přepravy již nemáme volné vozidlo). V každém případě se nám s jakýmikoli nejasnostmi neváhejte kdykoli ozvat pomocí našeho kontaktního formuláře, který naleznete zde.
3. Přehlédnutí informace obsažené v námi poslané SMS. Proto prosíme o co nejpozornější přečtení našich SMS. Také doporučujeme naše SMS nemazat, alespoň do doby skončení přepravy.
Otázka č. 11: Jak lze rychle uhradit zálohu?
Odpověď: Pokud máte účet v jedné z následujících bank, lze to udělat v řádu sekund pomocí tzv. „Okamžité platby“, která je zdarma. Banky, které toto umožňují, jsou zatím tyto:
- Air Bank
- Banka CREDITAS
- Česká spořitelna
- ČSOB
- Equa bank
- Fio banka
- J&T banka
- Komerční banka
- mBank
- MONETA Money Bank
- Oberbank
- PPF banka
- Raiffeisenbank
Otázka č. 12: Jak poznám Vaše taxi vozidlo na letišti? Kde máte stanoviště?
Odpověď: Na letišti pevné stanoviště nemáme, vyzvednutí na letišti probíhá tak, že jakmile přistanete a zapnete si mobilní telefon, obdržíte sms zprávu přímo od řidiče, který Vás tam čeká. Ve zprávě bude uvedeno, jaké má řidič auto a kde přesně Vás vyzvedne. Jinými slovy naprosto nemusíte mít obavu, že byste se s řidičem nenašli nebo minuli.
Otázka č. 13: Potřebuji cestou na letiště udělat malou zastávku. Je to možné?
Odpověď: Ano, je to možné, nicméně tato služba není v ceně přepravy. Příplatek se pohybuje od 100 do 300 Kč, dle délky zajížďky a/nebo času stráveného navíc.
Otázka č. 14: Proč účtujete příplatek za použití zahraničního čísla, když je přece roaming v EU dávno zrušený?
Odpověď: Roaming je něco jiného než volání nebo posílání SMS na zahraniční čísla. Evropská regulace roamingu, kdy se při provozu telefonního čísla v zahraničí žádné poplatky neplatí, se na volání a posílání SMS na zahraniční čísla NEVZTAHUJE. Tento příplatek je tedy z naší strany oprávněný.
Otázka č. 15: Proč vyžadujete úhradu zálohy při jízdě ze všech nádraží v Praze?
Odpověď: Je to z toho důvodu, že bez tohoto opatření docházelo k častým stornům takových jízd. Lidé například nastoupili do jiného vozu, případně odjeli MHD. Proti jízdám MHD samozřejmě nic nemáme, například informace o autobusové lince Airport Express, která jezdí z Hlavního nádraží Praha na letiště a zpět, naleznete zde, ale samozřejmě musíme trvat na tom, že pokud si u nás jízdu objednáte, je třeba ji využít.
Otázka č. 16: Proč vyžadujete úhradu zálohy?
Odpověď: Je to proto, abychom měli jistotu, že se zakázka bude realizovat. Naše zakázky jsou vždy poměrné dlouhé, znamenají tedy blokaci vozu i řidiče na poměrně dlouhou dobu. Pokud by docházelo k jejich rušení, museli bychom náklady spojené s takto vzniklými prostoji promítat do cen ostatních zakázek, na což by dopláceli zákazníci, kteří zakázky neruší, čemuž se chceme vyhnout. U jízd z nebo na jakékoliv nádraží v Praze zálohu vyžadujeme vždy.
Otázka č. 17: Co je to číslo letu, jak vypadá a k čemu slouží?
Odpověď: Je to pěti až sedmimístný kód, který slouží k identifikaci letu a mimo jiné lze s jeho pomocí zjistit skutečný čas příletu, který se obvykle více či méně liší od času planovaného. Samotný název "číslo letu" je nepřesný a zavádějící, protože nejde o číslo, ale o kombinaci čísel a písmen. První část (dvou až tříznaková) označuje aerolinku (například OK, LH, QS, U2, W6, VOE atd.). Druhá část (tří až čtyřčíselná) označuje let v rámci aerolinky (např. 1396). Celé správně uvedené číslo letu je tedy např. LH1396 a je z něj patrné, že jde o let společnosti Lufthansa.
Objednávka
Jak objednávat:
- Vyplňte, prosím, všechny údaje ve formuláři. V dalším kroku budete vyzvání k vyplnění dalších údajů.
- Garantujeme odpověď pomocí SMS do 90 minut každý den od 9:00 do 22:00.
Vybíráme z ceníku
Praha - Letiště Praha: od 500 Kč
Praha - Brno: od 3330 Kč
Ceny jsou KONEČNÉ a včetně dokladu o zaplacení. Nejsme plátci DPH, žádná DPH se tedy neplatí.