Často kladené dotazy k taxi službě
Dotaz č. 1: Skutečně platí vše, co zde na stránkách uvádíte?
Odpověď: Ano, je tomu tak, naše nabídka je naprosto aktuální.
Dotaz č. 2: Kolik přesně bude přeprava stát? Jak to zjistím předtím, než udělám závaznou objednávku?
Odpověď: Veškeré ceny a případné příplatky uvádíme v ceníku, doporučujeme se tedy s ním orientačně seznámit. Pokud vám naše ceny rámcově vyhovují, vytvořte si nezávaznou objednávku pomocí objednávkového formuláře. Nejpozději do 90 minut od nás obdržíte nabídku s uvedením zcela přesné konečné ceny, a teprve Vaším potvrzením této nabídky se objednávka stane oboustranně potvrzenou a závaznou.
Dotaz č. 3: Může se cena po oboustranném potvrzení bez mého vědomí změnit, například během samotné jízdy?
Odpověď: Pokud oproti potvrzené verzi objednávky nenastanou na vaší straně okolnosti, které by zavdávaly příčinu k naúčtování příplatku (například čekání nebo zastávka na vaše přání), cena je pevná a řidič nemá žádnou možnost ji změnit. Toto platí i v případě dopravních komplikací, kdy se cena také nemění. Přesná konečná cena je také uvedena v naší potvrzovací SMS, doporučujeme ji tedy nemazat a tím mít k dispozici při samotné jízdě.
Dotaz č. 4: Jakou mám jistotu, že objednané taxi skutečně dorazí?
Odpověď: Nejpozději 90 minut od Vaší objednávky taxi (v pracovní době našeho dispečinku každý den včetně sobot, nedělí a svátků od 9:00 do 22:00) obdržíte potvrzení objednávky formou SMS. A jakmile tuto SMS obdržíte, objednávka je již zanesená v našem interním informačním systému, takže je vyloučeno, že by se ztratila.
Dotaz č. 5: Objednala jsem si taxi na ráno a bojím se, že třeba řidič zaspí a auto nedojede. Co pak?
Odpověď: To se nemůže stát. Nejpozději 30 minut před přistavením obdržíte přímo od řidiče SMS zprávu, že je již na cestě. Pokud by Vám řidič z jakéhokoli důvodu řidič SMS zprávu neposlal, spustí se na našem dispečinku poplach, a okamžitě Vám pošleme jiné vozidlo.
Dotaz č. 6: Na kolik hodin doporučujete přistavit vůz, pokud potřebuji být v cíli jízdy v 6:00 ráno?
Odpověď: Určení času není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát. Často si zákazníci myslí, že máme k dispozici informace, podle kterých toto určit můžeme, ale není tomu tak. Ani tomu tak být nemůže, nelze totiž předvídat, zda například za týden nebude na určitém konkrétním místě vážná dopravní nehoda, která způsobí třeba hodinové zdržení příjezdu. Můžete zvolit následující postup: Pokud si nejste jisti časem přistavení, přibližný čas jízdy si, prosím, zjistěte pomocí libovolného plánovače cest, doporučujeme www.mapy.cz a přidejte dostatečnou rezervu pro případ nečekaných dopravních komplikací. Rezervu doporučujeme zejména v případě jízdy v ranních a odpoledních dopravních špičkách.
Dotaz č. 7: Kolik bude přeprava stát?
Odpověď: Tuto informaci nejlépe zjistíte z našeho ceníku. Skládá se ze základní ceny za samotnou přepravu, kterou uvádíme v ceníku, pak z příplatku 40 Kč za vjezd na letiště, a pak z případných příplatků za nadstandardní služby, pokud je budete potřebovat. Seznam těch příplatků zobrazíte kliknutím sem.
Dotaz č. 8: Lze objednat odvoz z nádraží na letiště, aniž by bylo nutné platit čekací dobu v případě zpoždění vlaku nebo autobusu?
Odpověď: Ano, je to možné. V takovém případě jako adresu přistavení uveďte, prosím, pouze název nádraží (například Praha, Hlavní nádraží). Jako čas přistavení vozu uveďte, prosím, čas cca 5-10 minut po příjezdu Vašeho spoje dle jízdního řádu. A teď to hlavní, do poznámky, uveďte, prosím, přesný čas příjezdu spoje dle jízdenky (např. 22:42) a číslo spoje (např. R897 nebo SC512 pro spoje Českých drah, např. RJ1042 pro spoje RegioJet, např. LE1254 pro spoje LeoExpress. Uvedená čísla spojů jsou pouze příklady, Vaše konkrétní číslo spoje naleznete na Vaší jízdence). Řidič si pak podle Vámi uvedených údajů zjistí případné zpoždění spoje a bude Vás včas očekávat. Čekací doba v případě zpoždění spoje se neplatí. Řidič Vám také sdělí přesné místo vyzvednutí, abyste se snadno našli, a v čase jízdy na něj budete mít přímý telefonický kontakt.
Dotaz č. 9: Jak mám postupovat, pokud objednávám přepravu pro někoho jiného?
Odpověď: V tom případě, prosím, určitě uveďte jako hlavní jméno a telefonní číslo VAŠE vlastní údaje, a případné jméno a telefon cestujícího uveďte až do poznámky. Je to tak proto, abychom Vás mohli kontaktovat kvůli potvrzení objednávky.
Dotaz č. 10: Za jízdu potřebuji daňový doklad, jak jej lze získat?
Odpověď: Účetní doklad Vám na požádání vystaví řidič. Pokud se tak z jakéhokoli důvodu nestane, nemusíte nic platit a jízdu máte zdarma. Zpětné vystavení dokladu bohužel není možné.
Dotaz č. 11: Jak lze platit?
Odpověď: Hotově v českých korunách nebo eurech, kartou ve voze, kartou předem online, nebo na fakturu předem.
Dotaz č. 12: Jaké nejčastější problémy nastávají při objednávání Vašich služeb?
Odpověď: Jsou to následující situace:
1. Překlep v telefonním čísle. Proto prosíme o důkladnou kontrolu Vámi zadaného čísla, jinak se s Vámi nebudeme moci spojit.
2. Neobdržení reakce na Vaši objednávku, přestože už uplynula doba 90 minut od jejího zadání. Tato situace může mít několik příčin. Například již zmíněný překlep v telefonním čísle, nebo jste použili zahraniční telefonní číslo a nepodařilo se Vám SMSku doručit, případně je Váš telefon vypnutý nebo mimo signál (například v zahraničí). Ve zcela výjimečných případech se může také stát, že nám vyřízení objednávky trvá o něco déle, než zmiňovaných 90 minut (to se může stát například v případě, že na Vámi požadovaný termín přepravy již nemáme volné vozidlo). V každém případě se nám s jakýmikoli nejasnostmi neváhejte kdykoli ozvat pomocí našeho kontaktního formuláře, který naleznete zde.
3. Přehlédnutí informace obsažené v námi poslané SMS. Proto prosíme o co nejpozornější přečtení našich SMS. Také doporučujeme naše SMS nemazat, alespoň do doby skončení přepravy.
Dotaz č. 13: Kdy a proč vyžadujete úhradu zálohy?
Odpověď: Děje se tak zejména (ale nikoliv pouze) ve třech případech:
ZAPRVÉ je to u všech jízd z nebo na nádraží v Praze, a to proto, že bez tohoto opatření docházelo k častým stornům takových jízd. Lidé například nastoupili do jiného vozu, případně odjeli MHD. Proti jízdám MHD samozřejmě nic nemáme, například informace o autobusové lince Airport Express, která jezdí z Hlavního nádraží Praha na letiště a zpět, naleznete zde, ale samozřejmě musíme trvat na tom, že pokud si u nás jízdu objednáte a závazně potvrdíte, je třeba ji využít.
ZADRUHÉ je to u všech jízd mimo Prahu s cenou větší nebo rovnou 1200 Kč. Je to proto, abychom měli jistotu, že se zakázka bude realizovat. Takové zakázky znamenají vždy blokaci vozu i řidiče na poměrně dlouhou dobu. Pokud by docházelo k jejich rušení, museli bychom náklady spojené s takto vzniklými prostoji promítat do cen ostatních zakázek, na což by dopláceli zákazníci, kteří zakázky neruší, čemuž se chceme vyhnout.
ZATŘETÍ je to u všech jízd, kdy je použito zahraniční telefonní číslo.
Dotaz č. 14: Jak lze rychle uhradit zálohu?
Odpověď: Pokud máte účet v jedné z následujících bank, lze to udělat v řádu sekund pomocí tzv. „Okamžité platby“, která je zdarma. Banky, které toto umožňují, jsou zatím tyto:
- Air Bank
- Banka CREDITAS
- Česká spořitelna
- ČSOB
- Fio banka
- J&T banka
- Komerční banka
- mBank
- MONETA Money Bank
- Multitude Bank
- Oberbank
- Partners Banka
- PPF banka
- Raiffeisenbank
Dotaz č. 15: Jak poznám Vaše taxi vozidlo na letišti? Kde máte stanoviště?
Odpověď: Na letišti pevné stanoviště nemáme, vyzvednutí na letišti probíhá tak, že jakmile přistanete a zapnete si mobilní telefon, obdržíte sms zprávu přímo od řidiče, který Vás tam čeká. Ve zprávě bude uvedeno, jaké má řidič auto a kde přesně Vás vyzvedne. Jinými slovy naprosto nemusíte mít obavu, že byste se s řidičem nenašli nebo minuli.
Dotaz č. 16: Potřebuji cestou na letiště udělat malou zastávku. Je to možné?
Odpověď: Ano, je to možné, nicméně tato služba není v ceně přepravy. Příplatek se pohybuje od 100 do 300 Kč, dle délky zajížďky a/nebo času stráveného navíc.
Dotaz č. 17: Proč účtujete příplatek za použití zahraničního čísla, když je přece roaming v EU dávno zrušený?
Odpověď: Roaming je něco jiného než volání nebo posílání SMS na zahraniční čísla. Evropská regulace roamingu, kdy se při provozu telefonního čísla v zahraničí žádné poplatky neplatí, se na volání a posílání SMS na zahraniční čísla NEVZTAHUJE. Tento příplatek je tedy z naší strany oprávněný.
Dotaz č. 18: Co je to číslo letu, jak vypadá a k čemu slouží?
Odpověď: Je to pěti až sedmimístný kód, který slouží k identifikaci letu a mimo jiné lze s jeho pomocí zjistit skutečný čas příletu, který se obvykle více či méně liší od času planovaného. Samotný název "číslo letu" je nepřesný a zavádějící, protože nejde o číslo, ale o kombinaci čísel a písmen. První část (dvou až tříznaková) označuje aerolinku (například OK, LH, QS, U2, W6, VOE atd.). Druhá část (tří až čtyřčíselná) označuje let v rámci aerolinky (např. 1396). Celé správně uvedené číslo letu je tedy např. LH1396 a je z něj patrné, že jde o let společnosti Lufthansa.
Dotaz č. 19: Jaké poskytujete kompenzace v případě, že služba neproběhne ideálním způsobem?
Odpověď: Vyřízení každé zakázky věnujeme maximální pozornost a péči. Přesto se někdy, vlivem souhry nepředvídatelných okolností, může vyskytnout problém. V takovém případě Vám poskytneme kompenzaci dle seznamu níže a zároveň vynaložíme maximální úsili při zajištění náhradní dopravy:
- zrušení oboustranně potvrzené zakázky z naší strany: obdržíte kompenzaci ve výši ceny zakázky
- vozidlo vůbec nepřijede nebo se porouchá po cestě: obdržíte kompenzaci ve výši dvojnásobku ceny zakázky
- zpoždění při přistavení vozu při jízdě na letiště: obdržíte slevu sto korun za každých započatých 5 minut zpoždění
- nevydání dokladu: pokud vám řidič odmítne vydat účetní doklad, nemusíte platit a jízdu máte zdarma
Dotaz č. 20: Je možné, že jednostranně zrušíte mou potvrzenou objednávku?
Odpověď: Toto bez náhrady možné není. Pokud bychom tak ve zcela výjimečné situaci museli učinit, obdržíte kompenzaci ve výši ceny zakázky.
Dotaz č. 21: Mám udělanou objednávku, ale dosud se mi nikdo neozval. Jak je to možné?
Odpověď: Nejčastější příčinou takové situace je překlep v telefonním čísle. Věnujte proto, prosím, co největší pozornost vyplňování zejména telefonního čísla v objednávce, děkujeme.
Dotaz č. 22: Pokud si objednám taxi například z Prahy do Brna, platím pak také cestu prázdného vozu zpět z Brna do Prahy?
Odpověď: Ne, neplatíte. Platíte pouze jízdu do Brna, tedy 3200 Kč. Cestu prázdného auta zpět neplatíte.
Dotaz č. 23: Přijede vůz včas, nebo je možné, že bude mít zpoždění?
Odpověď: Vůz přijede přesně na objednaný čas. Pokud by se tak nestalo, obdržíte slevu sto korun za každých započatých 5 minut.
Dotaz č. 24: Jak správně poslat platbu bankovním převodem?
Odpověď:
1.
Akceptujeme platby pouze z českých bankovních účtů. Pokud pošlete platbu ze zahraničního bankovního účtu, hrozí, že banka naúčtuje vysoký poplatek, který bychom museli připočítat k celkové ceně objednávky.
2.
Platbu je třeba zadat tak, aby dorazila na náš účet před datem jízdy. Nejjednodušší způsob jak toho dosáhnout je použití tzv. Okamžité platby (prosím neplést s tzv. Expresní platbou, viz dále), kterou obdržíme během několika sekund po jejím zadání (které je zdarma), a to kdykoli, i v noci, o víkendech či svátcích. Seznam bank, které podporují Okamžité platby, naleznete v Otázce č. 11. Občas je Okamžitá platba zaměňována s tzv. Expresní platbou, což je mnohem starší a pomalejší způsob platby, navíc obvykle zpoplatněný několika sty korunami, a z těchto důvodů ji nedoporučujeme.
English version
Switch to English by clicking: |
Naše záruka
- Objednávku na poslední chvíli nezrušíme.
- Auto přijede přesně včas.
- Zaručujeme přesné dodržení ceny a také to, že obdržíte účetní doklad.
- Pokud na naší straně bude jakýkoli problém, obdržíte předem jasně danou kompenzaci.
Objednávka
Jak objednávat:
- Vyplňte, prosím, všechny údaje ve formuláři. V dalším kroku budete vyzvání k vyplnění dalších údajů.
- Garantujeme odpověď pomocí SMS do 90 minut každý den od 9:00 do 22:00.
Vybíráme z ceníku
Praha - Letiště Praha: od 500 Kč
Praha - Brno: od 3330 Kč
Ceny jsou KONEČNÉ a včetně dokladu o zaplacení. Nejsme plátci DPH, žádná DPH se tedy neplatí.